Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Jak długo można/trzeba brać leki (diclofenac)?

Jak długo można/trzeba brać leki (diclofenac)? 7 lata 11 miesiąc temu #1302

  • stentor
  • stentor Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Stały bywalec
  • Stały bywalec
  • Posty: 81
  • Oklaski: 8
  • Otrzymane podziękowania: 3
tydzień temu byłem u nurologa.
puknął młoteczkiem w kolanko - nóżka pięknie odskoczyła.
Po spodzie stopy przejechał pazurem - stopa się ładnie skurczyła.
etc.
na tej podstawie stwierdził, że nie jest u mnie źle.
przepisałdwa leki po któych od razu poczułem poprawę, tzn. rano nie boli schylanie nad umywalką i skłon do przodu praktycznie przestał boleć.
te leki to:
- wieczorem Tetraratio
- rano Rantudil Retard
nie mam objawów ubocznych (przy diclofenaku zdarzały się biegunki)

ile można brać te leki?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jak długo można/trzeba brać leki (diclofenac)? 7 lata 11 miesiąc temu #1304

  • Użytkownik42
  • Użytkownik42 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Posty: 1609
  • Otrzymane podziękowania: 1
Ulotki:
Tetraratio - www.doz.pl/leki/p4177-Tetraratio
Rantudil Retard - www.doz.pl/leki/p214-Rantudil_Retard

Tetraratio to Mydocalm, raczej nic groźnego. (UWAGA - wypowiedź błędna, poprawiona w poniższych wypowiedziach przez użytkownik skoliotyczka1990)
Za to Rantudil Retard to chyba dość mocny lek, i ma nieciekawą listę "grubych" skutków ubocznych w ulotce - lepiej przeczytać i chyba tego za długo nie brać, tzn. jakąś zapisanę serię i tyle. Na stałe może być ryzykowne.

Może jeszcze ktoś obeznany w tym temacie się wypowie?

Ja się zacząłem wykładać dopiero po 2 latach ciągłego zażywania Ketonalu w dużych ilościach. Podobno i tak dziwne, że dopiero teraz się skutki pojawiają ze strony żołądka. Teraz jak to wyszło, będę się chyba musiał przestawić na Diclofenak albo Zaldiar - są łagodniejsze dla żołądka, podobno.

Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Diclofenac 6 lata 1 miesiąc temu #4523

  • erykwks
  • erykwks Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Początkujący
  • Posty: 1
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam,
przyjmuje codziennie od trzech tyg diclofenac w dawkach 75mg-150mg na dobę z powodu bólu w okolicach lędźwiowych(prawdopodobnie zwyrodnienie/zapalenie stawu krzyżowo-biodrowego).

Jakie są niebezpieczne efekty uboczne tego leku?(żołądek/wątroba)

Pozdrawiam Michał

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Diclofenac 6 lata 1 miesiąc temu #4524

  • Użytkownik42
  • Użytkownik42 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Posty: 1609
  • Otrzymane podziękowania: 1
Witam na forum

- jest to opisane w ulotce, zarówno drukowanej jak i w internecie
- było to poruszane w tym wątku

Pozdrawiam :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Diclofenac 6 lata 1 miesiąc temu #4525

  • alus
  • alus Avatar
  • Wylogowany
  • Starszy forumowicz
  • Starszy forumowicz
  • Posty: 66
  • Oklaski: 8
  • Otrzymane podziękowania: 16
Witam,
Proponuję zaprzestać stosowanie diclofenacu po tak długim czasie. Lek diclofenac to Niesteroidowy lek przciwzapalny, który stosuje się krótkoterminowo do 7 dni. Wątroba i żołądek obciążone są przy stosowaniu wszelkich farmakotyków, jeżeli chodzi o diclofenac to stosowanie zwiększa ryzyko wystąpienia epizodów związanych z układem krążenia (zawał, udar).
Proszę zawsze konsultować z lekarzem tego typu kurację, a na bolący kręgosłup jak samemu to gorącą borowinę proszę stosować.

Pozdrawiam,

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Diclofenac 6 lata 1 miesiąc temu #4526

  • skoliotyczka1990
  • skoliotyczka1990 Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Początkujący
  • Posty: 6
  • Oklaski: 1
  • Otrzymane podziękowania: 4
Ja radziłabym przerzucić się na inny lek, bo niesteroidowe leki przeciwzapalne ostro niszczą przewód pokarmowy. Wiele osób ma wrzody żołądka, niektórzy nawet o tym nie wiedzą, bo nie robią badań, niektórzy nawet boją się gastroskopii i choćby nie wiem co, to nie robią badania. Jak masz nawet początek choroby wrzodowej, to po takich lekach choroba wrzodowa szybko się rozwija i możesz np. dostać krwotoku, co może się zakończyć nawet operacją, mogą Ci nawet wyciąć część żołądka itp. Lepiej poproś lekarza o jakiś bezpieczniejszy lek i od razu kup jakąś osłonę na żołądek.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.114 s.
Zasilane przez Forum Kunena