Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Egipt - uważajcie jakie leki ze sobą bierzecie

Egipt - uważajcie jakie leki ze sobą bierzecie 1 tydzień 5 dni temu #14346

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 921
  • Oklaski: 30
Brytyjka zawiozła swojemu mężowi cierpiącemu na bóle kręgosłupa do Egiptu Tramal i Naproxen.
Grozi jej za to 25 lat więzienia lub nawet kara śmierci.
Wniosek z tego taki, żeby uważać co się ze sobą zabiera w podręcznej apteczce jadąc do innego kraju - dla nas kręgosłupowców są to zwykłe codzienne leki, dla nich w islamskim Egipcie powód do więzienia lub zabicia.. Przerażające.

Link: www.polishexpress.co.uk/brytyjka-wiozla-...ozi-jej-kara-smierci
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Egipt - uważajcie jakie leki ze sobą bierzecie 1 tydzień 5 dni temu #14347

• melodia
  • melodia Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 26
  • Otrzymane podziękowania: 383
  • Oklaski: 34
300 tabletek na raz to mi by lekarz nie przepisał ...
100 najwiecej ... przy takiej ilości to Brytyjka powinna dowiedzieć sie co można a co nie ..
Nie zapominajmy ze są ro leki odurzające

Sama sobie winna
Stabilizacja plus 2 Cage S1-L4 2014 styczen , RE stabilizacja i przedluzenie stabilizacji plus 3 Cage S1-L3 2014 lipiec, implantant SCS/Neurostimulator 2015 wiosna , RE implantant SCS/Neurostimulator 2015 zima.

Egipt - uważajcie jakie leki ze sobą bierzecie 1 tydzień 5 dni temu #14348

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent