Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Ból kręgosłupa - Leki Opioidowe

Ból kręgosłupa - Leki Opioidowe 5 lata 2 miesiąc temu #6430

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 1059
  • Oklaski: 37
Wątek zakładam w celu dyskusji nt. działania leków opioidowych na bóle kręgosłupa - dzielenia się własnymi doświadczeniami, spostrzeżeniami, skutecznością, efektami ubocznymi, ciekawostkami na ten temat ze świata medycyny, itd.
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ból kręgosłupa - Leki Opioidowe 5 lata 2 miesiąc temu #6431

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
Zacznę pierwszy. Ponieważ brałem już trochę przydużo różnych leków na różne dolegliwości (Ketonal albo Tramal na bóle kręgosłupa, Olfen na ból stawu krzyżowo-biodrowego, Mydocalm na spinanie się mięśni po dłuższej aktywności, dodatkowo coś na spanie z powodu problemów z zasypianiem (nadpobudliwość przez ból i problem z "wyciszeniem się" do snu) postanowiłem sprawdzić, czy mocniejszy lek nie zastąpiłby tego wszystkiego. Padło na Bunondol 0.2mg. Mam sceptyczne podejście do takich leków, bo chociaż po morfinie w zastrzykach w szpitalu czułem się bardzo dobrze i nie miałem żadnych skutków ubocznych, to po Tramalu w tabletkach w dawce większej niż 75mg zawsze wymiotowałem. No ale pomyślałem że jakby się te wszystkie dało zastąpił jednym skutecznym to byłoby zdrowiej.