Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Ból kręgosłupa - Leki Przeciwpadaczkowe

Ból kręgosłupa - Leki Przeciwpadaczkowe 5 lata 11 miesiąc temu #6198

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Pacjent
  • Oklaski: 38
  • Otrzymane podziękowania: 1110
Witam

Niektóre leki przeciwpadaczkowe są przepisywane pacjentom z przewlekłymi dolegliwościami bólowymi, najczęściej przez Poradnie Leczenia Bólu.

Wątek zakładam dla tych z Was, którzy mieli okazję sprawdzić na sobie działanie leków przeciwpadaczkowych w zwalczaniu dolegliwości bólowych kręgosłupa.

Jeśli możecie - podzielcie się swoimi doświadczeniami z innymi.
Napiszcie co braliście/bierzecie, i czy to Wam pomaga, tudzież w jakim stopniu. Czy są jakieś skutki uboczne ?
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez użytkownik421.

Ból kręgosłupa - Leki Przeciwpadaczkowe 5 lata 11 miesiąc temu #6200

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Pacjent
  • Oklaski: 38
  • Otrzymane podziękowania: 1110
Przykładowe info od ludzi, którym na bóle kręgosłupa został zapisany Gabapentin: www.drugs.com/answers/is-gabapentin-appr...rve-pain-273509.html
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1, 2018 - C5/C6 - Mobi-C

Ból kręgosłupa - Leki Przeciwpadaczkowe 5 lata 11 miesiąc temu #6201

• Perszing37
  • Perszing37 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Moderator
  • Oklaski: 59
  • Otrzymane podziękowania: 380