Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Jakie lekkie ćwiczenia na triceps?

Jakie lekkie ćwiczenia na triceps? 1 rok 6 miesiąc temu #11370

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 921
  • Oklaski: 30
Mam pytanie ponieważ na Forum jest chyba sporo osób które ktoś coś kiedyś ćwiczyły na siłowni itp, i są bardziej ode mnie w temacie ćwiczeń:

czy moglibyście doradzić jakieś lekkie ćwiczenia na triceps które da się robić bez jakichś skomplikowanych przyrządów? Szukałem na YT ale te które znalazłem są na jakichś maszynach na siłowni i raczej do "pakowania" a mnie chodzi o spróbowanie jakich lekkich ćwiczeń żeby ruszyć mięśnie które mam w zaniku i łapią mnie ich skurcze jak coś przy ich użyciu robię.
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jakie lekkie ćwiczenia na triceps? 1 rok 6 miesiąc temu #11375

• Bombaj
  • Bombaj Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Otrzymane podziękowania: 8
  • Oklaski: 2
http://allegro.pl/pasy-treningowe-hms-tx01-trx-gumy-tasmy-do-cwiczen-i5447740682.html[url] Ja posiadam coś takiego. Pare fajnych ćwiczeń można tym zrobić.
The following user(s) said Thank You: użytkownik421

Jakie lekkie ćwiczenia na triceps? 1 rok 6 miesiąc temu #11380

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
A da się tym ćwiczyć tricepsy inaczej niż zawiesić to górze i rozprostowywać ręce w dół? Tak jest jakoś na większości filmów że mają ciężarki na przewieszce i ćwiczą prostując ręce w dół, zastanawiam się czy da się jakoś bez podwieszania.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1