Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Praca na temat dylematów w leczeniu dyskopatii.

Praca na temat dylematów w leczeniu dyskopatii. 2 lata 2 miesiąc temu #7662

• dyskopatia
  • dyskopatia Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forumowicz
  • Otrzymane podziękowania: 13
  • Oklaski: 6
Witam,
Jestem studentką fizjoterapii i zaczynam zbierać materiały do mojej pracy dyplomowej.
W swojej pracy chcę opisać problemy, dylematy , fakty mity dotyczące leczenia dolegliwości bólowych kręgosłupa L-S spowodowanych dyskopatią. Dodatkowo chciałabym przedstawić coś na zasadzie opisu przypadku osoby, która poprzez fizjoterapie pozbyła się dolegliwości bólowych.
Temat mojej pracy nie jest przypadkowy, ponieważ sama przeszłam przez dyskopatię. U mnie skończyło się zabiegiem , a chciałabym udowodnić, że rehabilitacja często pomaga bez konieczności operacji.

W związku z tym chciałabym zapytać
- po pierwsze
Czy jest ktoś kto poprzez rehabilitacje wyleczył się z dyskopatii, bądź objawy bólowe znacznie się zmniejszyły. Czy taka osoba ma dokumentacje medyczną, badania, jakie zabiegi były przeprowadzone i czy ktoś zgodziłby się udzielić mi swojej historii choroby do pracy?
- po drugie
Chciałam zapytać o wasze dylematy jako pacjentów bądź osób spotykających się z osobami cierpiącymi na dyskopatię. Chodzi mi mniej więcej o takie rzeczy jak:
- stereotypowe podejście ludzi że "jak wypad dysk do do nastawiacza i on pomoże" ( owszem może pomóc ale nie zawsze i nie każdy)
- czy stosować ciepło czy zimno
- czy to prawda że trzeba leżeć
- jak najlepiej leżej w jakiej pozycji
- czy odrazu musi być operacja
itp.

Jeśli komuś coś przyjdzie do głowy to będe wdzęczna za sugestie.
Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniany: 2 lata 2 miesiąc temu przez dyskopatia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
The following user(s) said Thank You: użytkownik421, elektra

Praca na temat dylematów w leczeniu dyskopatii. 2 lata 2 miesiąc temu #7675