Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dyskopatia L5-S1

Dyskopatia L5-S1 4 lata 9 miesiąc temu #2833

• mrowcio
  • mrowcio Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Oklaski: 0
Witam mam na imię Kamil, nie chcę zakładać nowego postu więc podepnę się pod tym. Mam 27 lat i moja przygoda z bólami Kręgosłupa zaczęła się w marcu tego roku. Otóż pracuję jako blacharz samochodowy, także ćwiczyłem na siłowni do czasu pojawienia się bólu. Najpierw ból odczuwałem tylko w krzyżu na odcinki L5-S1. po ok miesiącu ból, dotarł także do lewej nogi od uda aż do stopy, mogę dodać iż praktycznie pół stopy mi cały czas drętwieje ból jest odczuwalny cały czas nie mam momentu w którym bym go nie czuł. O przespanych nocach mogę zapomnieć nawet z tabletkami nasennymi, o samym leżeniu praktycznie też, Dodam ze mieszkam w UK a jak wiadomo z tutejsza Opieką Medyczną. Byłem w szpitalu na pogotowi gdzie dojście zajęło mi więcej czasu niż badanie, którego praktycznie nie było, dostałem tylko tabletki które działały może przez 2 pierwsze dni. Będąc w Polsce zrobiłem sobie badanie RTG wg którego stwierdzono, że jest to dyskopatia L5-S1. Dostałem 12 zastrzyków Movalis oraz tabletki Mydocalm 150mg oraz przeciwbólowe, w minimalnym stopniu jest no może było lepiej chyba wszystko zależy jak cały kręgosłup się układa i naciska na nerw. Teraz zamierzam się tu umówić MRI, nie wiem kiedy mi to zrobią. Byłem prywatnie u Fizjoterapeuty (anglik) który stwierdził u mnie Dyskopatie, Rwę kulszowa i Uwięziony nerw miałem robione elektrowstrząsy przez kilka dni była niewielka poprawa ale na tym się skończyło. Co byście mogli mi polecić, operacje uważam za ostateczność, jeszcze mogę chodzić cały czas, może w gorszym stopniu wiadomo ze nie jestem wyprostowany. Robię sam ćwiczenia w domu ale praktycznie ciężko mi powiedzieć czy coś pomagają, w sumie zastrzyki skończyłem brać we wtorek 29.05.2012. Ale jeszcze jestem na tabletkach. Jeszcze raz proszę o pomoc. Dziękuje.