Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Test siodełka rowerowego.

Test siodełka rowerowego. 5 miesiąc 1 tydzień temu #18472

  • Juras
  • Juras Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Początkujący
  • Posty: 13
  • Otrzymane podziękowania: 0
Też korzystam z tej samej książki.
Szczególnie jak jesteśmy aktywni i zawsze znajdzie się coś co boli itd. Jak również dla tych co dużo siedzą czy w pracy czy za kierownicą.
Pamiętam swoje pierwsze razy tzw ćwiczenie kanapowe.
Początkowo nie mogłem utrzymać równowagi a co dopiero wyprostować się .
Teraz robię to ćwiczenie przy ścianie i wytrzymuje po 2minuty na strone.
Bardzo ważne w tym ćwiczeniu to aby utrzymywać napięty pośladek w nodze kleczącej.
Dodatkowo świetnie rozciagany jest miesnien piszczela.
Ćwiczenie potrafi być cholernie bolesne.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Test siodełka rowerowego. 2 miesiąc 6 godzin temu #19426

  • Anton
  • Anton Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Ekspert
  • Posty: 209
  • Oklaski: 10
  • Otrzymane podziękowania: 51
Ostatnio idąc po bieżni na siłowni zwróciłem uwagę na kogoś idącego z boku. Zauważyłem jedną rzecz tylko nie jestem pewien czy to jakiś trop. A mianowicie:
- jeżeli bieżnia jest pod kątem ( idziemy pod górę) to automatycznie trzeba napiąć mięśnie brzucha i jednocześnie jakby odkręcić miednicę. Dzieje się to samowolnie by utrzymać równowagę/poziom marszu.
I nasuwa się pytanie czy taki rodzaj marszu ( pod tzw. górę) ma wpływ na wyprostowywanie miednicy?
Czy mógłby ktoś spytać się swojego "fizjoznawcy" czy tak jest naprawdę i czy ma to pozytywny wpływ? A może negatywny? A może ktoś z was takie coś zauważył?
Ja nie mam się kogo spytać bo moi dotychczasowi fizjoterapeuci mają własną drogę i zdanie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Anton.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: użytkownik421
Czas generowania strony: 0.067 s.
Zasilane przez Forum Kunena