Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Odbarczenie poziomu L4-L5, stabilizacja INTRASPINE

Odbarczenie poziomu L4-L5, stabilizacja INTRASPINE 2 miesiąc 1 tydzień temu #17458

  • Goniaaa
  • Goniaaa Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam. Jestem 4 tygodnie po operacji odbarczenia odcinka L4-L5, i stabilizacji INTRASPINE. Tuż po operacji wszystko było ok(brałam lek przeciwbólowy Skudexa). Około 2 tygodnie po operacji zaczęłam odczuwać (i teraz nie weiem jak nazwać te dolegliwość) jakby mrowienie, dretwienienie czy nawet niewielki ból od kolan aż po stopy+uczucie ciężkich nóg. Po kilku dniach zaczęło się to samo z rękami od łokci po dłonie. Dzwoniłam do lekarza operatora, powiedział że nie powinnam się martwić. Ale ja jednak jestem tym zaniepokojona.
Czy jest ktoś z kim mogła bym wymienić się doświadczeniami. Będę bardzo wdzięczna.
Ostatnio zmieniany: 2 miesiąc 1 tydzień temu przez Goniaaa. Powód: Zapomnienie i blad
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odbarczenie poziomu L4-L5, stabilizacja INTRASPINE 2 miesiąc 1 tydzień temu #17459

  • użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Posty: 4554
  • Otrzymane podziękowania: 1056
  • Oklaski: 37
Słabe ręce po operacji odcinka lędźwiowego to raczej nie jest powód do niepokoju.. Raczej typowa nadwrażliwość pooperacyjna w okresie pooperacyjnym, szczególnie przy tak prostej i małoinwazyjnej operacji jak dystraktor międzykolczysty. Jakby nie dawało spokoju to lekarz z POZ powinien coś pomóc - może to jakaś osłabiająca reakcja organizmu na narkozę/przeciwbólowe. "Uczucie ciężkich nóg" bywa przy rewypuklinie, ale to objawia się szybko postępującym niedowładem nóg a nie tylko uczuciem ciężkości.
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Ostatnio zmieniany: 2 miesiąc 1 tydzień temu przez użytkownik421.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
The following user(s) said Thank You: Goniaaa
Moderatorzy: użytkownik421
Czas generowania strony: 0.084 s.
Zasilane przez Forum Kunena