Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Dyskopatia kręgosłupa

Dyskopatia kręgosłupa 8 miesiąc 1 tydzień temu #14669

  • Arcziv
  • Arcziv Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Hej, dzięki za zainteresowanie się tematem i odpowiedzi.

Znalazłem takie ćwiczenie i po jego zrobieniu przynosi mi ulgę, kto by pomyślał?


Wykonywałem też to ćwiczenie, tez dobre ale nie tak jak 1:


Tak mi się wydaję, że moje mięśnie się skurczyły albo zanikły, dlatego muszę je ćwiczyć i rozciągać.
Pytanie jakie to są mięśnie? Na pewno czuje sztywność gdy leżę na podłodze w prawej nodze, czuje jakby coś mnie rwało w pachwinie, nie miał takiej elastyczności jak w lewej, filmik 1 pomaga, zdecydowanie luźniej mi się chodzi.
Ciężko mi także gdy leżę ułożyć prawą stopę do środka (złączenie dużych palców u stóp na leżąco, pięty na zewnątrz, paluszki się stykają), jakby coś mnie blokowało i ograniczyło ruch. W lewej stopie ten problem nie występuje, czuję taki luz.
Ostatnio też sobie robiłem kółeczka biodrami na stojąco jakieś kilka minut i tak luźno mi się chodziło, ale ból dalej występował, ale jakby mniejszy, następnego dnia miałem straszne zakwasy, mięśnie były cholernie zmęczone.

Pytanie czy jak będę wykonywać te ćwiczenie codziennie to wszystko wróci do normy?

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniany: 8 miesiąc 1 tydzień temu przez Arcziv.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyskopatia kręgosłupa 8 miesiąc 1 tydzień temu #14670

  • Maciurek
  • Maciurek Avatar
  • Wylogowany
  • Stały bywalec
  • Posty: 113
  • Otrzymane podziękowania: 17
  • Oklaski: 4
Masz pewnie przykurcz w pośladku prawym. Może to gruszkowaty jest napięty. On odpowiada za rotacje nogi. Są różne ćwiczenia. Ja np. w leżeniu na wznak, obracam się w lewo z podkurczoną prawą nogą, aby uzyskać kont prosty między udem a tułowiem. Następnie lekko dociskam kolano do ziemi. Albo podkurczam nogi, zakładam prawą stopę na lewe kolano, następnie całość przyciągam do tułowia rękoma, chwytając pod kolanem lewą nogę. Najlepiej trwać w pozycjach rozciągających przez minutę czy dwie, a nie machać bez sensu.

To drugie ćwiczenie Purczyńskiego jest rewelacyjne, stosuję je, bardzo mi polepszyło ruchomość przy pochyleniu. Pięknie rozciąga prostowniki grzbietu, pośladki, podudzia i łydki. Ból jest konkretny, ale z czasem u mnie się zmniejszył prawie, że nic nie czuję.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dyskopatia kręgosłupa 5 miesiąc 1 tydzień temu #15178

  • justa.tkacz
  • justa.tkacz Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Dyskopatia kręgosłupa ciekawy artykuł rehmedis.pl/dyskopatia.html
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderatorzy: użytkownik421
Czas generowania strony: 0.113 s.
Zasilane przez Forum Kunena