Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Bardzo silny ból promieniujący do uda i łydki

Bardzo silny ból promieniujący do uda i łydki 6 miesiąc 1 dzień temu #12956

• Szafran
  • Szafran Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forumowicz
  • Otrzymane podziękowania: 4
  • Oklaski: 1
Witam wszystkich forumowiczow.

Zarejestrowalem sie na forum gdyz szukam rady co robic.

Mianowicie on bardzo dawna borykam sie z przepuklinami i wypuklinami w odcinu ledzwiowym mojego kregoslupa. Lecz od wczoraj bol stal sie nie do opanowania. Nie pomaga ani olfen ani poltram.

Nie boli tylko i wylacznie jak leze. Jak wstane to bol po paru sekundach przeszywa mnie przez posladek, udo i łydke.

Czy ktos z Was mial juz taka doleglowosc? Prosze o jakies info.

Jestem ze Szczecina. Moze ktos z Was tez jest z tego miasta. Prosze o rade co robic??

Pozdrawiam
Łukasz
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.
Ostatnio zmieniany: 6 miesiąc 1 dzień temu przez Szafran.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Bardzo silny ból promieniujący do uda i łydki 6 miesiąc 1 dzień temu #12958

• Bałykan
  • Bałykan Avatar
  • Wylogowany
  • Starszy forumowicz
  • Otrzymane podziękowania: 31
  • Oklaski: 5
Podobno fazę ostrą najlepiej jakoś przeleżeć (ja tak zrobiłem, wstawałem tylko za potrzebą, co bylo nie lada wyzwaniem), ale jak nie dajesz rady funkcjonować, to może SOR, jakiś konkretny zastrzyk przeciwbólowy i potem diagnostyka (pewnie prywatnie MRI, bo na SOR pewnie zastrzyk i do domu, choć nie wiem jaki byłby scenariusz) i dalej ortopeda/neurolog/neurochirurg. Tak teoretycznie gdy ból uniemożliwia funkcjonowanie, to można wezwać pogotowie i zrobią jakiś zastrzyk przeciwbólowy, ale to tylko pewnie i tak wszystko na krótko by działało.

Moim zdaniem poleż kilka dni, może się polepszy i wtedy zacznij diagnostykę.
Nie jestem lekarzem i nie udzielam porad medycznych.

luty 2016 - dyscektomia/fenestracja L5-S1
The following user(s) said Thank You: Szafran