Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: PIT - Ulga rehabilitacyjna za 2018

PIT - Ulga rehabilitacyjna za 2018 1 tydzień 16 godzin temu #16724

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 1025
  • Oklaski: 37
Czy orientujecie się może o co chodzi z rozliczeniem podatku za 2018 rok? Podobno jest w tym roku jakiś nadzwyczajny zwrot podatku - a czy ulgę rehabilitacyjną się w ogóle w tym roku rozlicza czy zupełnie pomija w PIT ?
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

PIT - Ulga rehabilitacyjna za 2018 1 tydzień 16 godzin temu #16727

• amh
  • amh Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 1
co masz na myśli pytając o nadzwyczajną ulgę rehabiliatycją?
ulgi rehabilitacyjne nie zmieniły się od tamtego roku ani kwotowo, ani też celowościowo.
jedyna różnica to nowa mozliwość złożenia zeznania przez portal E-PIT.
ale tam po zalogowaniu się i obejrzeniu swojego zeznaia podatkowego, musisz dopisać należne Ci ulgi rehabiltacyjne.
Różnica taka,że po zalogowaniu się na E-PIT, jest mniej wklepywania cyferek, Twoje zeznanie jest, a Ty uzupełniasz je o co chcesz.
W tym o ulgi rehablitacyjne.
no i czas zwrotu krótszy.
Ci z nas, którzy zrobią to w dowolny sposób elektroniczny (E - PIT, bądź E- deklaracje) 45 dni od złożenia.
papierowo nadal 90 dni
Ostatnio zmieniany: 1 tydzień 15 godzin temu przez amh.

PIT - Ulga rehabilitacyjna za 2018 1 tydzień 2 godzin temu #16742

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 1025
  • Oklaski: 37