Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: [VideoBlog] Po discektomii/laminektomii L5/S1

[VideoBlog] Po discektomii/laminektomii L5/S1 3 miesiąc 2 tygodni temu #17277

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 1059
  • Oklaski: 37
Bardzo dobry przykład na to że stan ocenia się 1 m-c i 3m-ce po operacji, a nie z dnia na dzień.

2018.11.21

2018.12.03

2019.02.10

Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Ostatnio zmieniany: 3 miesiąc 2 tygodni temu przez użytkownik421.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

[VideoBlog] Po discektomii/laminektomii L5/S1 3 miesiąc 2 tygodni temu #17279

• lukas8504
  • lukas8504 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 2
Mam nadzieję, że moja historia po operacji będzie przynajmniej taką, jak u niej. Choć wolałbym oczywiście stałą poprawę od razu

[VideoBlog] Po discektomii/laminektomii L5/S1 3 miesiąc 2 tygodni temu #17280

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 1059
  • Oklaski: 37