Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Ból stawów KB przy kaszlu - miał ktoś..?

Ból stawów KB przy kaszlu - miał ktoś..? 3 miesiąc 1 tydzień temu #16974

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 1058
  • Oklaski: 37
Mam długą stabilizację L2-S1 i do przeciążania stawów krzyżowo-biodrowych się już prawie przyzwyczaiłem, staram się robić tak żeby nie bolały.
Natomiast od kilku dni mam stan podgorączkowy i kaszel - i tu ciekawostka: jeśli leżę z rozluźnionymi mięśniami i zakaszlę to pojawia się silny krótki ból w stawach krzyżowo biodrowych :blink:
Czy ktoś z Was miał/ma taki efekt, albo czy to o czymś nienormalnym świadczy, np. jakimś zbytnim przeciążeniu stawów kb albo jakichś ich stanie zapalnym?
Nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek wcześniej taki efekt miał że jak kaszlę to chwytam się za bolące wtedy stawy kb :side:
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ból stawów KB przy kaszlu - miał ktoś..? 3 miesiąc 1 tydzień temu #16978

• Maciurek
  • Maciurek Avatar
  • Ekspert
  • Otrzymane podziękowania: 38
  • Oklaski: 7
Mnie przy kaszlu nic nie boli bardziej, ale jak chodziłem do neurologa, to on zawsze pytał się o to, obok pytań na temat wypróżniania, oddawania moczu oraz testu chodzenia na palcach. Wiem, że przy kichaniu wzrasta ciśnienie płynu rdzeniowo-mózgowego i przy dyskopatii potrafi pogilgać plecy prądem. Z kaszlem jest podobnie. Grunt to nie zatykać szczelnie ust i nosa podczas kichania i kaszlenia.

Ból stawów KB przy kaszlu - miał ktoś..? 3 miesiąc 1 tydzień temu #16980

• rossi22
  • rossi22 Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Oklaski: 0