Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Po jakim czasie od stabilizacji LS minął Wam ból?

Po jakim czasie od stabilizacji LS minął Wam ból? 1 rok 1 tydzień temu #12647

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 928
  • Oklaski: 30
Witam

Chciałbym zapytać w tym wątku, po jakim czasie od operacji stabilizacji odcinka lędźwiowego minął Wam ból typowo pooperacyjny ? I po jakim czasie od takiej operacji wróciliście do kierowania samochodem?

Ciekawi mnie ile taki ból się średnio utrzymuje - u mnie póki co jakieś 3-4 tygodnie od operacji się to nie wygoiło i nadal mam różne mniej lub bardziej dziwne bóle w miejscu operowanym.

Pozdrawiam
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
The following user(s) said Thank You: melodia

Po jakim czasie od stabilizacji LS minął Wam ból? 1 rok 1 tydzień temu #12650

• melodia
  • melodia Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 26
  • Otrzymane podziękowania: 385
  • Oklaski: 34
Kurde ja po tych dwóch stabilizacja miałam tyle jeszcze operke ze nie pamietam.
Po pierwszej to juz w 3 tyg trochę pracowałam...
Po drugiej to chyba długo bo sie bałam cokolwiek zrobic ale ból mi nie ustąpił i po pół roku byłam juz chyba u neuro w sprawie stymulatora.
Stabilizacja plus 2 Cage S1-L4 2014 styczen , RE stabilizacja i przedluzenie stabilizacji plus 3 Cage S1-L3 2014 lipiec, implantant SCS/Neurostimulator 2015 wiosna , RE implantant SCS/Neurostimulator 2015 zima.
The following user(s) said Thank You: użytkownik421

Po jakim czasie od stabilizacji LS minął Wam ból? 1 rok 1 tydzień temu #12651

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent