Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: 2x M6 lędźwiowy + 2x M6 szyjny

2x M6 lędźwiowy + 2x M6 szyjny 1 rok 2 miesiąc temu #12045

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Otrzymane podziękowania: 912
  • Oklaski: 30
@zap3 - a odbiegając trochę od tematu, to jak Ty się czujesz z tymi dwoma M6 w lędźwiowym? Jak Ci się funkcjonuje w porównaniu do zdrowego kręgosłupa? Uprawiasz jakiś sport, jesteś aktywny zawodowo? Nie wiem czy to gdzieś opisywałeś - jeśli tak to chyba mi umknęło, a jeśli nie to zachęcam do napisania co nieco np. w dziale forum.drkregoslup.pl/forum/o-nas , albo w forum.drkregoslup.pl/forum/Po-operacji/2...ci-operacja-operacje . Mnie np. bardzo interesuje jak się czujesz z takimi implantami. Co prawda sam nie mam już żadnych szans takich kiedyś mieć, ale ciekawi mnie jak dobre one są dla aktywnego funkcjonowania.
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa przy przenoszeniu magazynu w firmie, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Ostatnio zmieniany: 1 rok 1 miesiąc temu przez użytkownik421.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

2x M6 lędźwiowy + 2x M6 szyjny 1 rok 2 miesiąc temu #12048

• zap3
  • zap3 Avatar
  • Wylogowany
  • Starszy forumowicz
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 11
Magda

tak
szukajac rozwiazania na moj ledzwiowy na wizycie u niego uslyszalem ze na razie to nie jest efektywne rozwiazanie

tez czytalem tego blogera i jemu sie poprawilo
02/2015 M6 C45 i C67
06/2016 M6 L45 i L5S1
Ostatnio zmieniany: 1 rok 2 miesiąc temu przez zap3.
The following user(s) said Thank You: magda_lena

2x M6 lędźwiowy + 2x M6 szyjny 1 rok 2 miesiąc temu #12049

• zap3
  • zap3 Avatar
  • Wylogowany
  • Starszy forumowicz
użytkownik421 napisał: