Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Odruchy

Odruchy 5 lata 9 miesiąc temu #1162

• Użytkownik
  • Użytkownik Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Oklaski: 0
Chciałbym, żeby na stronie był film pokazujący badanie odruchów rąk i nóg, z omówieniem.

Jakby co to ja od razu mówię, że się na modela do takiego filmu nie nadaję, bo mi te odruchy inaczej podobno działają niż powinny.

Zresztą i tak lepiej, żeby to była modelka.

Czy jest szansa, że coś takiego się pojawi?

Przykład dla nóg (kiepska jakość, kiepski komentarz, po angielsku):

Przykład dla rąk (kiepska jakość, kiepski opis, kiepski komentarz, po angielsku):

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odruchy 2 miesiąc 2 tygodni temu #13722

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Otrzymane podziękowania: 903
  • Oklaski: 30
Deep Tendon Reflexes | Complete Anatomy
3D4Medical
Opublikowany 19 maj 2017

Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa przy przenoszeniu magazynu w firmie, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
The following user(s) said Thank You: melodia

Odruchy 1 miesiąc 4 tygodni temu #13775

• melodia
  • melodia Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 26
  • Otrzymane podziękowania: 364
  • Oklaski: 33
U mnie w prawej nodze nie działa ten refleks
Stabilizacja plus 2 Cage S1-L4 2014 styczen , RE stabilizacja i przedluzenie stabilizacji plus 3 Cage S1-L3 2014 lipiec, implantant SCS/Neurostimulator 2015 wiosna , RE implantant SCS/Neurostimulator 2015 zima.

Odruchy 1 miesiąc 4 tygodni temu #13777

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
A sama sprawdzałaś czy lekarze? Mi ostatni raz to chyba ze 3 czy 4 lata temu sprawdzali, potem chyba stwierdzili że po tylu operacjach to już nawet nie ma sensu sprawdzać.