Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Początek diagnostyki,ból szyi i płaskie plecy

Początek diagnostyki,ból szyi i płaskie plecy 2 tygodni 6 dni temu #13795

• Athenaie
  • Athenaie Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Oklaski: 0
Witam
Mam 23 lata i dopiero zaczynam swoją ,,przygodę"
Mając lat 15 udałam się do lekarza by zrobić coś z moim garbieniem się, stwierdzono że mam krzywą miednicę i nic poza tym.
w wieku 16 czy 17 lat doznałam prawdopodobnie skręcenia kostki, rtg nic nie wykazało, kostka sobie czasem puchła po przeciążeniu i bolała, robiłam okłady i to pomagało swego czasu.
Od 3 lat studiuję, garbię się tak jak zawsze i od początku studiowania zaczęły się problemy. Przynajmniej 1 lub 2 w trakcie wzmożonego stresu, sesji i siedzenia przy komputerze problemy z widzeniem które rozpoczynał silny ból głowy i widzenie 30 % obrazu w ostrości. Po godzinie taki ,, atak " przechodził. Do tego ręka też dawała o sobie znać, miałam uczucie bólu takie jakby ktoś w żyłę wlał mi kwas, ból był tak silny że nie miałam czucia w palcach, zwykle trwało to 2 dni i przechodziło.
Takich niespodzianek ze wzrokiem i ręką miałam już parę, do tego jeszcze okazjonalny ból odcinka szyjnego,
Ostatnio zaczęłam diagnostykę, wynik lekarka powiedziała że mam płaskie plecy (RTG wykazało zniesienie lordozy kręgosłupa szyjnego) co dziwne przy mojej zgarbionej pozycji, mimo to 2 kolejnych lekarzy to potwierdziło.
Dostałam na razie skierowanie do poradni rehabilitacji na ćwiczenia, prądy i jakiś laser ( jeszcze przed pełną diagnostyką, ale co zrobić takie były terminy)
Zasugerowano mi ,, zmierzenie kończyn" które mogą być powodem mojej krzywej miednicy bo możliwe że jedną nogę mam krótszą, brawo służba zdrowia że zauważyliście to po 23 latach..co zabawne nigdy nie utykałam -_-