Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Objawy / testy rozciągowe w odcinku szyjnym?

Objawy / testy rozciągowe w odcinku szyjnym? 4 lata 3 tygodni temu #9581

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 1059
  • Oklaski: 37
Witam

Chciałem zapytać, czy może ktoś z Was się orientuje, czy w odcinku szyjnym podobnie do odcinka lędźwiowego występują objawy rozciągowe, tzn. czy wyprostowanie ręki i ruszanie nadgarstkiem tudzież napięcie mięśni jest podobne do testu na objaw Laseque'a, tzn. rozciągnięcie nerwu może powodować dodatkowy ból?
Albo inaczej - czy ktoś z Was miał coś takiego że przy problemach z odcinkiem szyjnym przy wyprostowanej ręce pojawiać się może rwa.

Pozdrawiam :)
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Ostatnio zmieniany: 4 lata 3 tygodni temu przez użytkownik421.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Objawy / testy rozciągowe w odcinku szyjnym? 4 lata 3 tygodni temu #9582

• adbur
  • adbur Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Otrzymane podziękowania: 205
  • Oklaski: 41
Tak na szybko z wujka google:
blog.polecanyfizjoterapeuta.pl/wybrane-t...szyjnego-kregoslupa/
lub wpisz "testy spurlinga" w wyszukiwarkę.

Qrde sam zaczynam mieć bóle lewej ręki+ mrowienia+ ból z tyłu karku, wcześniej kilka lat temu też to miałem i zawsze przechodziło i nigdy na to uwagi nie zwracałem teraz rok po operacji lędźwiowego to każdy ból kojarzy mi się z tym "cholernym bólem kręgosłupa", lewa ręka pobolewa mnie i mrowi ponad tydzień-jest to do wytrzymania ale denerwuje.
Po śnie nocnym ze 2 godziny mam spokoju, wracam do pracy znowu krzesło, komp, tabelki, word, excel i się zaczyna, jest do wytrzymania ale wnerwia.