Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Diagnostyka chodu - zetknęliście się z tym?

Diagnostyka chodu - zetknęliście się z tym? 1 rok 6 miesiąc temu #10722

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Otrzymane podziękowania: 903
  • Oklaski: 30
Witam
Czy ktoś z Was zetknął się gdzieś w poradniach, przychodniach, na rehabilitacjach, z jakimiś metodami diagnostyki chodu przy wykorzystaniu urządzeń elektronicznych? Chodzi mi o jakieś maty wykrywające siłę nacisku stóp w czasie chodu, albo jakieś podobne urządzenia. Zastanawiam się czy gdzieś poza sklepami z wkładkami ortopedycznymi takie badania są w jakiejś szerszej formie dostępne. Przykład:
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa przy przenoszeniu magazynu w firmie, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Ostatnio zmieniany: 1 rok 6 miesiąc temu przez użytkownik421.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Diagnostyka chodu - zetknęliście się z tym? 2 miesiąc 4 tygodni temu #13628

• CBCH
  • CBCH Avatar
  • Wylogowany
  • Początkujący
  • Otrzymane podziękowania: 4
  • Oklaski: 0
Witam

U nas w Centrum Biomechaniki Chodu zajmujemy się tym zawodowo.

Badanie zawiera:
- Badanie na platformie reakcji sił podłoża w statyce i dynamice
- Badanie statyczne na Podoskanie 2D
- Badanie na Podoskopie
- Videografia 2D
- Badanie manualne
- Indywidualna korekta

Więcej na www.centrumbiomechanikichodu.pl

Pozdrawiamy

Centrum Biomechaniki Chodu Żukowo
ul. Gdyńska 24B 83-330
tel 577-666-326 mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
The following user(s) said Thank You: użytkownik421

Diagnostyka chodu - zetknęliście się z tym? 2 miesiąc 4 tygodni temu #13633

• Anton
  • Anton Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forumowicz