Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: [VIDEO]Chirurgiczne leczenie zesp. ból. kręgosłupa

[VIDEO]Chirurgiczne leczenie zesp. ból. kręgosłupa 4 miesiąc 6 dni temu #16461

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 1039
  • Oklaski: 37
Wykład wideo na temat powikłań przy operacjach kręgosłupa, "Chirurgiczne leczenie zespołów bólowych kręgosłupa"
Autor: Prof. D. Zarzycki
VI Sympozjum Postępy w leczeniu bólu
Publikacja: 20.05.2016

www.mp.pl/bol/wideo/wyklady/138129,chiru...-bolowych-kregoslupa
Nie jestem lekarzem -> nie udzielam porad medycznych.

2oo9.o4.o7 - uraz kręgosłupa w pracy, 2o1o - operacja: L5/S1, L4/L5, L2/L3, 2o12 - operacja L5/S1, 2o13 - usztywnienie L4/L5/S1, 2o16 - stabilizacja L2-S1
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
The following user(s) said Thank You: Maciurek

[VIDEO]Chirurgiczne leczenie zesp. ból. kręgosłupa 4 miesiąc 6 dni temu #16467

• gucio1960
  • gucio1960 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Otrzymane podziękowania: 75
  • Oklaski: 19
Każdy potencjalny pacjent z dyskopatią powinien zapoznać się z tym wykładem.
Łatwiej zrozumieć jak trudne jest leczenie tej jednostki chorobowej,
Wypadku akceptowalnych dolegliwości leczenie zachowawcze zmiana nawyków dbałość o kręgosłup może opóźnić proces degeneracji i ryzyko występujące
po operacji.
A tak po prostu jeśli ból nas za bardzo nie ogranicza leczenie operacyjne pozostawić jako ostateczność.
The following user(s) said Thank You: użytkownik421

[VIDEO]Chirurgiczne leczenie zesp. ból. kręgosłupa 4 miesiąc 6 dni temu #16468

• użytkownik421
  • użytkownik421 Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Pacjent
  • Otrzymane podziękowania: 1039
  • Oklaski: 37